zaterdag 7 maart 2015

BORN PRETTY STORE

Pakjestijd! 
En wanneer ik zag waar het vandaan kwam was ik nog enthousiaster: BORN PRETTY STORE!

Een klein pakje, volgens de voorkant verzonden vanuit Singapore en de streepjescode die erop stond begon met BPS, dus ik wist het wel zeker.
Ik had ook gevraagd om het pakketje te markeren als 'gift' en dat deden ze ook.
Meer nog, het stond gelabeld als 'electronic' ter waarde van $10 én breekbaar.

Alles zat stevig verpakt in een 'bubbeltjesevelop' en schuimfolie, zodat de inhoud niet kon worden beschadigd.
De verpakking was er natuurlijk snel af en ik was zo blij met wat ik zag!

Trouwens, alles wat je op de afdeling beauty & make-up vindt, kan je kopen met 10% korting door middel van de code VZH10! (Enkel geldig op items die nog niet in promotie zijn.)

De MeNow Long Lasting Lipgloss in de kleur 36, de Fit Liptattoo Ba La La in de kleur 05 (op het doosje de kleur 8804) en Squeeze Shove Tube Tool werden me opgestuurd en ik ben echt wel te spreken over alle drie de items.


Ik begin met mijn favoriet, namelijk de lipgloss!


Deze breng je 'nat' aan, en droogt matte op je lippen, as simple as that!
-Je kan er makkelijk je lippen een beetje groter mee maken door te 'overdrawen'. Aangezien die toch matte wordt, valt het echt niet op.-
Doordat het opdroogt blijft de lipgloss écht de hele dag zitten,
en ik heb het getest met eten, drinken, roken én kussen.





Dan opende ik het doosje met de liptattoo en daarvan ben ik ook aangenaam verrast.
Het aanbrengen vergt wel een beetje moeite en skills, maar ik gebruik een wattenstaafje.
Op die manier kan ik het preciezer aanbrengen.

Dit breng je dus ook nat aan en wanneer dit droog is, (kan je testen door breed te lachen) zet je je lippen op elkaar, en open je je mond weer.
Dan hangt het velletje van je bovenlip, aan je onderlip en dit haal je er dan af.
Resultaat? Licht getinte lippen die de hele dag blijven.






Het derde item is de Squeeze Tool.
Dit zet je vanachter op een tube tandpasta, dagcrème, foundation,... 
Zo krijg je alles tot de laatste druppel eruit, en het ziet er nog eens leuk uit ook.



Ik ben super tevreden over Born Pretty Store, en wil daarom ook nog
een bedankwoordje richten aan Alicia, mijn contactpersoon.
So, Alicia, thank you so much for the good service and the quick delivery, because it took only two weeks to get in Belgium! ;)


Wil jij ook kwalitatieve en goedkope make-up bestellen?
Vergeet van dan zeker niet de kortingscode VZH10 te gebruiken,
zo krijg je 10% korting op de artikelen die niet in promotie staan!

Laat het me zeker weten als je iets hebt besteld, en/ of je tevreden bent van ze!

See you next time!