maandag 2 februari 2015

JANUARY FAVORITES

Hallo iedereen!
Dit artikel is gebaseerd op een van mijn favoriete YouTubefilmpjes.
Vandaag ga ik mijn favoriete producten van de maand januari bespreken.

Als eerste zal ik beginnen met Mylène.

Crazy Daizy Body Yoghurt



Een tijdje geleden ben ik naar een Mylèneavond geweest, en heb daar verschillende producten gekocht, waaronder de body yoghurt van de lijn 'Crazy Daizy'.

De lijn bevat onder andere een shower mousse,
met de geuren van onder andere mango, mandarijn en karamel.
Ook een body crumble in de geur Yling Ylang, musk, honing en rozen,
en als laatste zit er ook body yoghurt in het assortiment met de geuren
rode vruchten, vanille en musk.


Die laatste heb ik in mijn bezit, en God wat ben ik blij dat ik deze heb gekocht!
Dit ruikt niet alleen hemels, het voelt ook zo aan.
Zoals de naam het al zegt is het net yoghurt wat je op je lichaam smeert.
Het is super licht, wrijft makkelijk uit, trekt snel in en hydrateert en voedt ook zo goed.
Omdat er ook een extract uit olijfolie in zit, herstelt het de elasticiteit en soepelheid van je huid.
Ideaal voor onze droge velletjes in de winter, maar evengoed voor de zomer.
Dan kan je huid namelijk ook wat uitdrogen door het teveel in de zon te liggen.
-Want wie wil nu deze tijd geen 'sunkissed skin'?- 

De body yoghurt komt in een pot met 150ml, en dat klinkt misschien weinig,
maar dat is ruimschoots genoeg voor een heel jaar aangezien je er echt niet veel van hoeft te gebruiken.

Verpakking vind ik ook een belangrijk aspect en daar scoort Crazy Daizy ook hoog mee.
Een grote oranje pot, afgewerkt met blaadjes en vlindertjes,
afgesloten met een wit draaideksel.

Oh ja, de prijs voor deze body yoghurt is  €12,90.
-Ik kan echt niet stoppen met hieraan te ruiken....-

moving right along

Nertsolie



Het tweede product is óok van Mylène, en ook weer voor de huid (en het haar).
Nertsolie.
-Ik heb net gelezen waar het van wordt gemaakt, en als ik dit op voorhand wist,
had ik het in alle eerlijkheid niét gekocht.
Mensen die inzitten met dierenleed en tegen testen op- en gebruiken van dieren
in de cosmetischewereld zijn, koop dit product dan niet!-

Maar goed, het staat nu toch in de kast, en ik heb het al gebruikt dus
retour sturen is niet meer mogelijk.

Ik zeg ook eerlijk, voor de geur moet je het bij dit flesje absoluut niet doen.
Voor mijn neus stinkt het zelfs.

Voor de huid is het dan weer des te beter.
Dit product is ontwikkeld voor alle soorten huidtypes, maar vooral voor de droge.
Droge armen, droge benen, droge plekjes, ellebogen, knieën, enfin alles wat droog aanvoelt op je huid kan je met deze olie perféct behandelen.
Je mag dit zelfs gebruiken op droge haarpunten en op babypoepjes!
En ik moet toegeven, ik heb zelf vrij droge en ruwe ellebogen.
Ik heb dan dit product gebruikt om dat te behandelen en ik voel wel degelijk een verschil.

Voor de haarpunten heb ik het zelf nog niet uitgetest, daar heb ik namelijk iets anders voor.

Voor een flesje van 50ml (en het design van de 50e verjaardag van Mylène) betaal je €16,70.

--

Bath Foam


Het volgende artikel is eigenlijk een setje van drie.
Ik heb deze gekocht in het 'luxe setje' met de simpele reden dat ik niet kon kiezen
tussen de geuren, en bij dit setje heb je ze alle voor een voordeligere prijs!
Apart, en in groter formaat natuurlijk (500ml), zijn ze €11,20 en  €12,75.
Voor de set van drie mini's (3x 75ml) heb ik €9,70 betaald.

First things first, ze zien eruit om op te eten, zo leuke kleurtjes!
De ene is turquoise, de andere is doorschijnend en de laatste is oranje.
En ook de geur is hier weer superlekker.

De eerste is de turquoise en heet Laguna.
Deze ruikt súúúúperfris, zelf lekker zoet naar groene appels!

De tweede, doorzichtige heet Twenty.
Deze doet je dan weer denken aan de lentetuin vind ik!
Niet heel fel van geur, maar wel lekker fris.

En de derde tenslotte heet Fantasia.
Deze geur is ook weer heel aanwezig, en stelt appelbloesem voor.

Kortom, deze drie zijn perfect voor de hele week, want je kan kiezen
 welke geur je die dag het liefst in je bad hebt!

--

Extra Liss Straightening Serum


Het laatste product van Myléne.
Dit product -misschien overdreven, maar toch- verricht wonderen.
Het maakt niet alleen je haarlengtes 'stijler', maar voorkomt ook dat je haar onderaan
gaat kroezelen, maakt het zacht en glanzend.
Het beschermt ook uitdrogen, vergemakkelijkt het stijlen.

Je kan dit product aanbrengen -echt maar een vingertopje- op handdoekdroog haar,
voor het gebruik van je haardroger of stijltang.
Dan biedt het serum bescherming.

Je kan het ook aanbrengen op droge haarpunten als finishing touch.

Ik ben zo overtuigd van dit product, echt for real!
En qua prijs valt het eigenlijk ook nog best mee hoor.
Voor €9,45 krijg je 30ml serum.

---

Kneipp Douchegel



Als laatste van deze january-favorites, een product van Kneipp.

Kneipp heeft enorm veel artikelen in het gamma, waaronder
bad & douche, hand, body & face, voetverzorging, haarverzorging, thee en geschenkpakketten, en zelfs speciaal ontwikkelde producten voor de kleintjes.
Wat ik bijkomend ook geweldig vind aan Kneipp is dat ze tegen dierenproeven zijn!
Als je dus iets van hen koopt, ben je 100% zeker dat het niet op onze furry friends getest is,
en dat staat ook telkens weer op hun verpakkingen!

Voor Kerstmis hadden we met mijn schoonfamilie het budget van €10 afgesproken voor pakjes.
En het pakje dat ik kreeg was de geschenkbox Douche Favorites Woman.
Van zodra ik het opende en aan de tubetjes ging ruiken was ik al direct verkocht.
Ze ruiken allemaal super goed!

- Het lijkt alsof ik in herhaling val over alle geuren hier in het artikel,
maar het gaat dan ook over mijn favoriete producten van januari, right? :D -

De eerste in het doosje is de paarse tube, en die ruikt, hoe kan het ook anders, 
naar lavendel.
In tegenstelling tot wat je waarschijnlijk zal verwachten,
is de douchegel zelf niet paars, maar blauw.
Deze is ontwikkeld voor -ik citeer- pure ontspanning.

De tweede is de roze tube en heeft de geur amandelbloesem.
Deze is ontwikkeld voor de zachte huid en de gel zelf is wit.
Deze is degene die mij het minst ligt qua geur maar
aan de andere kant is deze misschien wel de 'beste' aangezien hij zeepvrij is.
Ik heb deze gebruikt om mijn tattoo op mijn bovenarm te wassen,
de week na dat die was gezet en ik heb geen enkel probleem ervaren.

Het derde tubetje is turquoise en heeft een geur waar je ofwel
helemaal voor bent of helemaal tegen, namelijk munt en eucalyptus
Ik ben in elk geval helemaal voor.
Deze groene gel werd gedoopt tot 'Adem vrij', en dat kan ik je verzekeren!
Na een eucalyptusdouche voel je je echt herboren.
-Of misschien is dat gewoon omdat die geur mij aan wellness doet denken?-

De laatste, en tevens voor mij ook de beste is de oranje.
Ook binnenin is de gel oranje en deze ruikt heel intens
naar passievrucht en pompelmoes.
Deze douchegel is ontwikkeld voor het vrolijk gevoel.
En dat doet ie zeker goed! 

-Omdat deze zo fel en lekker ruikt, staat er achteraan een logo: 'niet voor consumptie'.
Ook heeft Kneipp er Bitrex aan toegevoegd, wat de meest bittere stof is die bekend is.
Kinderen kunnen wel eens de neiging hebben om te proeven als iets lekker ruikt,
dus 'in case' je je kleine spruit niet naar dit flesje hebt zien grijpen, zullen ze er toch niet lang van genieten!-





Dat waren alweer mijn favorieten van de maand januari!
Wat zijn de producten waar jij echt helemaal weg van bent?
Laat het me zeker weten in de reactiebox!