dinsdag 14 april 2015

I'M BACK!

Hellooow there!

Eerst en vooral, sorry voor de super lange afwezigheid.
De laatste tijd heb ik echt helemaal geen tijd gehad, voor niks eigenlijk...

Ik ben momenteel (weer) werkzoekend. Heb een tijdje gewerkt,
maar dat kon door omstandigheden niet doorgaan, dus nu ik geen voltijdse bezigheid meer heb,

heb ik wél weer meer tijd om te schrijven.
-Eindelijk-

Er staan weer enkele artikels in de wachtrij, zoals een favorites van februari en maart, een super leuke DIY en een haul van maart, waar onder andere Lush in zit, maar ook Forever 21 en andere winkels!


Ook heb is er een nieuwe smartphone onderweg, namelijk de iPhone 6,
dus daar zal ik ook nog uitgebreid over schrijven.

Het 'waarom', de grootste verschillen die ik zal ondervinden, en wat ik er van vind zal je dan allemaal kunnen lezen.

Morgen begin in weer met schrijven, dus stay tuned for more!