donderdag 15 januari 2015

RIMMEL - KEEP CALM LIPBALM

Here we are, met een verzorgingsproduct!
Vandaag heb ik het over de lipbalms van Rimmel, en wel de lijn 'Keep Calm'.
Deze zijn niet meer heel nieuw, heb ze al een tijdje maar... today is a good day to talk 'bout it...


Ze bestaan in vier kleuren:
° Keep Calm and Shop 
° Keep Calm and Play 
° Keep Calm and Rock 
° Keep Calm and Kiss
Per stuk waren ze €3,49 in Kruidvat, wat ik een heel redelijke prijs vind! 

Ze sprongen mij meteen in het oog omdat ze wel wat weg hebben van Maybelline's Baby Lips.
(Die laatste heb ik vandaag besteld en moeten morgen hier zijn,
dus een revieuw daarover is comming soon!)

Ik heb er zelf maar twee, omdat de andere uitverkocht waren en het was er nooit van gekomen en de andere twee nog te gaan halen.
In mijn collectie zitten nu dus de 'Kiss' en de 'Rock'.



Persoonlijk vind ik ze echt super fijn!
Ze ruiken lekker, fruitig zelfs, ze geven een mooie glanzende finish aan je lippen maar toch heel subtiel. 
Dat vind ik perfect voor een lipbalm, want je wil ook niet constant een spiegeltje bij de hand moeten hebben, alleen om wat lipbalm aan te brengen...

Wat een lipbalm hoort te doen, doen ze ook perfect, namelijk je lippen voeden in deze donkere, koude winterperiode.


Ze zijn verrijkt met hydraterende oliën waardoor ze tegelijk bescherming én verzorging bieden!
De olie voel je wel degelijk wanneer je de balms aanbrengt want ze smeren heel gemakkelijk uit.

Mij stoort het wel een klein beetje dat ze redelijk snel weer van je lippen af gaan, ook zouden ze tot vier uur lang moeten blijven zitten. 
Ook zijn de verpakkingen niet bepaald heel stevig en luxueus, maar dat verwachten we ook niet van een budgetproduct van amper €3,50!


KEEP CALM AND KISS

De neutralere van de twee (ook qua geur).
Ik gebruik deze het liefst in de dag als ik nergens heen moet, gewoon als moisturizer, maar ook bij een opvallende make-uplook past deze balm perfect omdat ie niet heel erg opvalt.


KEEP CALM AND ROCK

Deze donkerdere tint ruikt vrij fruitig. Een beetje naar bessen zelfs. Heel aangenaam.
Op je lippen is hij getinter dan de 'Kiss', maar nog steeds neutraler dan gewone lipstick.
Doet me een beetje denken aan de getinte Labello 'Fruity Shine', alleen wat zachter qua geur.


 



BETTER PICTURES COMING SOON