maandag 12 januari 2015

HALLO ALLEMAAL!

Hi allemaal! 



Als eerste zal ik mezelf even kort voorstellen.

Mijn naam is Verona, ik heb de leeftijd van 21 bereikt, en ik woon in België.


De laatste tijd is mijn interesse voor bloggen alleen groter en groter geworden door het lezen van andermans blogs,
en nu vind ik dat het wel eens tijd was geworden om er zelf aan te beginnen.

Zelf ben ik heel erg geboeid door alles wat met beauty, diy en lifestyle te maken heeft,
dus vanzelfsprekend zal ik daarover ook gaan bloggen.

Ik vind het nu al helemaal spannend, want er staan al enkele producten in de wachtrij om over te gaan schrijven! 

Als iemand alvast 'Tips&Tricks' met mij wil delen, go ahead!
De reactiebox staat open voor iedereen!

Jullie kunnen me trouwens ook volgen op Instagram.

Ik wens in elk geval iedereen veel leesplezier toe!

With love, Verona!